Expanze s půlmiliardovým cílem

17. prosince 2012, 00:00 - (oh)
17. prosince 2012, 00:00

Game Czech/JRC

Největší český prodejce počítačových her a herních konzolí, společnost Game Czech, dokončil akvizici slovenské herní značky Brloh, změnil své jméno na JRC a vyhlásil atak na dosažení půlmiliardových tržeb. „Naším cílem je dostat hodnotu konsolidovaného obratu nad tuto hranici do pěti let,“ řekl týdeníku Euro Lukáš Karel, ředitel Game Czech. Firma, která má od letošního srpna nového majoritního vlastníka, fond rozvojového kapitálu Genesis Capital, tak pokračuje v ambiciózních krocích. Ty nový majitel avizoval po vykoupení společnosti Game Czech z insolvence tehdejší mateřské firmy Game Group. „My sami jsme problémy neměli, všechny naše prodejny, stejně jako celá firma, byly ziskové. Ale Britové neustáli expanzi na svém trhu a dostali se do insolvence,“ vysvětluje Karel.

Game Czech provozuje 30 prodejen. Loňské tržby dosáhly 317 milionů korun, tržby nové dceřiné firmy na Slovensku, čítající jedenáct prodejen, jsou podle Karla na přibližně třetinové úrovni. „Brloh je největší slovenskou značkou v herním oboru, pevně věřím, že když v tamních prodejnách zavedeme služby a standardy z Čech, můžeme tržby skokově zvýšit o 20 až 30 procent,“ řekl Karel týdeníku Euro. Kromě toho Game Czech podstupuje rebranding na staronové jméno JRC, pod kterým firma působila od svého založení až do roku 2008, kdy se stala součástí nadnárodní skupiny Game Group. l

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít