Emoce v marketingu

03. března 2014, 00:00 -
03. března 2014, 00:00

GRADA PUBLISHING V prostorách pražského Klubu Lávka byla pokřtěna nová publikace s názvem Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. Příjemným podvečerem s šarmem provázel Karel Voříšek a atmosféru vskutku emocionální navodila svými šansony Zlatka Bartošková. Nová kniha se zabývá významem citů v našem životě a především využitím poznatků o emocích v marketingu a řízení. Její autorka Jitka Vysekalová (zcela vlevo) je odbornicí v oblasti psychologie a marketingu, je prezidentkou České marketingové společnosti, předsedkyní Asociace psychologů trhu a členkou Českomoravské psychologické společnosti.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče