Emoce v marketingu

03. března 2014, 00:00 -
03. března 2014, 00:00

GRADA PUBLISHING V prostorách pražského Klubu Lávka byla pokřtěna nová publikace s názvem Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. Příjemným podvečerem s šarmem provázel Karel Voříšek a atmosféru vskutku emocionální navodila svými šansony Zlatka Bartošková. Nová kniha se zabývá významem citů v našem životě a především využitím poznatků o emocích v marketingu a řízení. Její autorka Jitka Vysekalová (zcela vlevo) je odbornicí v oblasti psychologie a marketingu, je prezidentkou České marketingové společnosti, předsedkyní Asociace psychologů trhu a členkou Českomoravské psychologické společnosti.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče