Emoce v marketingu

03. března 2014, 00:00 -
03. března 2014, 00:00

GRADA PUBLISHING V prostorách pražského Klubu Lávka byla pokřtěna nová publikace s názvem Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. Příjemným podvečerem s šarmem provázel Karel Voříšek a atmosféru vskutku emocionální navodila svými šansony Zlatka Bartošková. Nová kniha se zabývá významem citů v našem životě a především využitím poznatků o emocích v marketingu a řízení. Její autorka Jitka Vysekalová (zcela vlevo) je odbornicí v oblasti psychologie a marketingu, je prezidentkou České marketingové společnosti, předsedkyní Asociace psychologů trhu a členkou Českomoravské psychologické společnosti.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Nová občanka rychle a bez problémů
Kdy máte v práci nárok na placené volno?
Volby 2017: vše, co potřebujete vědět
Jak se rychle a snadno zorientovat v německých volbách
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Auta
Subaru S208 je rychlejší a ostřejší STI se silnějším…
Jak a kde zařídit výměnu řidičáku v roce 2017?
Vyberte nejlepší auta roku 2018 a vyhrajte ceny za 300 000 Kč
Socialistická auta, která byla (aspoň v něčem) lepší než ta „západní“
Land Rover míří také na silnice. Road Rover bude luxusní elektromobil
Technologie
Intel vydává Core i9-7980XE, i9-7960X a dobývá zpět trůn nejrychlejšího CPU pro PC
eBay u produktů zakázal vodoznaky. Chce krásné čisté fotky jako z katalogu
Twitter Lite pro Android si v Česku nezkusíte, můžete ale zamířit do prohlížeče
Cetin spustil mapu pokrytí VDSL. Řekne také, jestli vás brzy čeká zrychlování
Někteří lidé se ve Windows 8.1 nemohou přihlásit prostřednictvím účtu Microsoft
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít