Děti si vyzkoušely práci v reklamní agentuře

01. července 2013, 00:00 -
01. července 2013, 00:00

HAVAS Komunikační agentura Havas Worldwide Prague se zapojila do projektu Out of home, jehož cílem je dát dětem z dětských domovů šanci vyzkoušet si vytoužené zaměstnání. Na konci května proto agentura Havas ve svém sídle na Letné přivítala několik těchto dětí, které sní o práci v reklamě. Projekt Out of home se koná již sedmým rokem. Má usnadnit dětem z dětských domovů nástup do běžného života a motivovat je k aktivnímu zapojení do něj. Letos se ho zúčastnilo na 250 dětí, které si v menších skupinkách vyzkoušely různé pracovní příležitosti od hasiče až po novináře. V dětských domovech nyní přebývá asi 6500 dětí.

O autorovi| PŘIPRAVIL Kryštof Válka (valkak@mf.cz)

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Česko - nová brána japonských investic do EU?
Paradoxy životního pojištění: Češi se bojí úrazů, největším rizikem jsou ale nemoci
8 mýtů o zdravotním pojištění
Kolik stojí dítě v první, druhé a třetí třídě
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Auta
Harley-Davidson drasticky překopal nabídku, Dyna a Softail…
Hyundai i30 N: Krátké svezení s dalším korejským dítětem Alberta Biermanna
Z nuly na 161 km/h za 3,8 s? Už za tři roky si takové auto budete moci koupit
Galerie na středu: 10 fascinujících traktorů, kvůli kterým se budete chtít stát zemědělcem
Ken Block opět divočí s Fiestou, tentokrát v terénu
Technologie
Zoner Photo Studio bylo příliš levné, proto tvůrci u verze X zavedli předplatné
Internet si při zatmění Slunce ulevil. Američané vyšli ven a koukali na oblohu
Asus uvádí monitory s technologií ELMB. Low motion blur konečně i pro LCD s FreeSync
Bixby je u nás dřív než Cortana. Samsung v Česku spustil hlasového asistenta
Procesory Coffee Lake pro desktop přijdou na trh v říjnu, signalizuje Intel
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít