Desetileté ohlédnutí

09. června 2014, 00:00
09. června 2014, 00:00

HERO Společnost Hero oslavila své desetileté působení na českém trhu v pražské restauraci Aureole. Za pouhých deset let se stala jednou z předních společností u nás. Prodala více než 23 milionů balení kojeneckých mlék a navýšila obrat o více než dvě stě procent. Její klíčové značky Sunar, Corny a Schwartau patří k vedoucím produktům ve svých kategoriích. Mezi pozvanými byli (zprava) generální ředitelka společnosti Hero Central Europe Mariola Matuszeková, obchodní ředitel Vladimír Kučera, oštěpařka Bára Špotáková, CEO Hero Group Rob Versloot či miss ČR 2003 Lucie Váchová Křížková.

O autorovi| PŘIPRAVILA • redakce (spolecnost.euro@mf.cz)

Čekání na vraždu Pavel Páral

Musíte si přečíst

Růst HDP zpomalí, odhaduje bankovní asociace

Budoucnost operačních sálů. Hyundai testuje…

Škoda zvýšila provozní zisk o třetinu, VW sráží aféra

Fotbal našel sponzora. Výsledkem je ePojisteni.cz liga

Nová jednička autoprůmyslu. Volkswagen předčil Toyotu

Sumsung zvýšil zisk o 18 procent, zůstává jedničkou…

Eva Liba: Snapchat nepochopí nikdo nad 30 let
Nejrychleji rostoucí sociální síť světa Snapchat sází jen na mladé, pro starší je extrémně nepřístupná. Microsoft ani Google to nedotáhli tak daleko, říká v pořadu Euro TV Eva Liba, social media manager společnosti Coca-Cola.
Zhlédnout další videa