CzechTourism nasadí Popelku i Cimrmana

05. ledna 2015, 00:00 - (bh)
05. ledna 2015, 00:00

Turistika Turistické destinace v Česku začne letos na jaře propagovat mimo jiné filmová Popelka nebo fiktivní génius a všeuměl Jára Cimrman. Obě postavy se objeví v mobilní aplikaci Czech Film App a na webové stránce Zemefilmu.cz, kterými chce státní agentura CzechTourism propojit turistické lokality s ukázkami ze známých filmů. Na fotografie a videosekvence z českých snímků uzavřela agentura podlicenční smlouvu s Národním filmovým archivem, další ukázky ze zahraničních děl pak nakoupila přes prostředníky. V mobilní aplikaci by se tak měly objevit české lokace z filmů, jako je bondovka Casino Royale nebo třídílný snímek Hořící keř, a to nejen v češtině, ale i angličtině, němčině a polštině.

Web i aplikace pro chytré telefony, které přijdou na 3,1 milionu korun, jsou většinově financovány z fondů EU. Dodavatele technologické části by měl CzechTourism vybrat v polovině ledna. O doprovodnou marketingovou kampaň na podporu filmového průmyslu se pak postará reklamní agentura Loosers.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče