Českou aplikaci propagují Apple i Starbucks

10. března 2014, 00:00 - (js)
10. března 2014, 00:00

Cleevio Mobilní projekty mladé české společnosti Cleevio slaví mezinárodní úspěchy. Aplikaci Spendee, pomocí níž je možné si na iOS a Androidu spravovat osobní finance, už si stáhlo přes 750 tisíc uživatelů, díky čemuž se Spendee dostalo na první příčky v americkém App Store.

Cleevio na tento úspěch zareagovalo další podobně laděnou aplikací Taasky zaměřenou na správu úkolů. Tu už si vyhlédl přímo Apple a začal ji v rámci svého obchodu s aplikacemi propagovat. To je v tomto byznysu zásadní výhoda. Vývojářů mobilních aplikací je spousta a je velice těžké se odlišit, případně je potřeba mít hodně štěstí. Ukazuje se, že v úspěchu už ani nehrají roli média, ale právě samotný App Store (případně Google Play), který se sám o sobě stal neuvěřitelně silnou platformou.

Projektu Taasky si posléze všiml také kavárenský řetězec Starbucks, který aplikaci během jednoho týdne nabízel zdarma ke stažení všem zákazníkům, kteří se ve Spojených státech a Kanadě v kavárnách připojovali na Wi-Fi. „To nám přineslo přes 400 tisíc stažení. Starbucks nám sice nic neplatil, mohli jsme ale nabrat uživatele a začít prodávat další obsah v rámci samotné aplikace,“ popsal týdeníku Euro šéf Cleevia Lukáš Stibor.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče