Byznysový deník E15 mění logo a design

05. října 2015, 00:00 - (red)
05. října 2015, 00:00

MÉDIA Ekonomický deník E15 z vydavatelství Mladá fronta slaví v listopadu osmileté výročí od prvního vydání a poprvé zásadně mění logo a design. Deník E15 od 5. října 2015 vychází v nové gra? cké podobě.

Redesignem následuje redakce deníku aktuální trendy v tištěných i mobilních a elektronických médiích. „Chceme čtenářům i nadále přinášet důležité a seriózní ekonomické a politické informace i inteligentní zábavu. Poprvé měníme logo, fonty i strukturu. S moderním designem přichází větší pestrost, atraktivita a cílení na ještě širší čtenářskou obec. Respektujeme také čas svých čtenářů, takže se nadále držíme hesla 15 minut pro ekonomiku a byznys,“ řekla Tereza Zavadilová, šéfredaktorka deníku E15 z vydavatelství Mladá fronta.

Nová podoba deníku E15 umožňuje větší komfort pro čtení ve smartphonech a tabletech.

Zájemci o zpravodajství E15 navíc patří mezi technologicky nejvybavenější a chytré telefony nebo tablety jich ke čtení deníku využívá již 25 tisíc. Zlom stránek je přizpůsoben i webovému rozhraní.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít