Byznysový deník E15 mění logo a design

05. října 2015, 00:00 - (red)
05. října 2015, 00:00

MÉDIA Ekonomický deník E15 z vydavatelství Mladá fronta slaví v listopadu osmileté výročí od prvního vydání a poprvé zásadně mění logo a design. Deník E15 od 5. října 2015 vychází v nové gra? cké podobě.

Redesignem následuje redakce deníku aktuální trendy v tištěných i mobilních a elektronických médiích. „Chceme čtenářům i nadále přinášet důležité a seriózní ekonomické a politické informace i inteligentní zábavu. Poprvé měníme logo, fonty i strukturu. S moderním designem přichází větší pestrost, atraktivita a cílení na ještě širší čtenářskou obec. Respektujeme také čas svých čtenářů, takže se nadále držíme hesla 15 minut pro ekonomiku a byznys,“ řekla Tereza Zavadilová, šéfredaktorka deníku E15 z vydavatelství Mladá fronta.

Nová podoba deníku E15 umožňuje větší komfort pro čtení ve smartphonech a tabletech.

Zájemci o zpravodajství E15 navíc patří mezi technologicky nejvybavenější a chytré telefony nebo tablety jich ke čtení deníku využívá již 25 tisíc. Zlom stránek je přizpůsoben i webovému rozhraní.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče