Budoucnost českého exportu

01. června 2015, 00:00 -
01. června 2015, 00:00

MLADÁ FRONTA Jak uspět na německém trhu, to bylo jedno z hlavních témat konference Budoucnost českého exportu, kterou v plzeňském hotelu Courtyard Marriott zorganizovalo vydavatelství Mladá fronta. Praktické rady pro obchod s německými firmami nabídl českým podnikatelům vedoucí zahraniční kanceláře agentury CzechTrade v Düsseldorfu Adam Jareš (vlevo). Obchodní ředitel firmy Boco Pardubice Dalibor Ježek (vpravo) doporučil využít v Německu místní obchodní zástupce, kteří mohou za provizi prodávat zboží českých firem.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče