Budoucnost českého exportu

01. června 2015, 00:00 -
01. června 2015, 00:00

MLADÁ FRONTA Jak uspět na německém trhu, to bylo jedno z hlavních témat konference Budoucnost českého exportu, kterou v plzeňském hotelu Courtyard Marriott zorganizovalo vydavatelství Mladá fronta. Praktické rady pro obchod s německými firmami nabídl českým podnikatelům vedoucí zahraniční kanceláře agentury CzechTrade v Düsseldorfu Adam Jareš (vlevo). Obchodní ředitel firmy Boco Pardubice Dalibor Ježek (vpravo) doporučil využít v Německu místní obchodní zástupce, kteří mohou za provizi prodávat zboží českých firem.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít