Budoucnost českého exportu

01. června 2015, 00:00 -
01. června 2015, 00:00

MLADÁ FRONTA Jak uspět na německém trhu, to bylo jedno z hlavních témat konference Budoucnost českého exportu, kterou v plzeňském hotelu Courtyard Marriott zorganizovalo vydavatelství Mladá fronta. Praktické rady pro obchod s německými firmami nabídl českým podnikatelům vedoucí zahraniční kanceláře agentury CzechTrade v Düsseldorfu Adam Jareš (vlevo). Obchodní ředitel firmy Boco Pardubice Dalibor Ježek (vpravo) doporučil využít v Německu místní obchodní zástupce, kteří mohou za provizi prodávat zboží českých firem.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče